Læringsmål og taksonomiske

Format: Bog
Sidetal: 224
Forfatter(e): Kirsten Frøhlich Brønd, Henning Fjørtoft, Trine Gustafson, Lene Skovbo Heckmann, Pam Hook, Victoria Grønning Iverssøn, Annette Hildebrand Jensen, Robert J. Marzano, Bodil Nielsen, James Nottingham og Geoff Petty
kr. 388,50
ekskl. moms
kr. 485,62
inkl. moms

Sådan skriver anmelderne:
Folkeskolen.dk

"Denne præsentation af taksonomier i undervisningen indeholder en god, nuanceret oversigt over muligheder og begrænsninger ved anvendelsen af dem."

Lektørudtalelsen fra Dansk BiblioteksCenter

"En relevant, velskrevet og aktuel bog fyldt med gode artikler af danske og udenlandske eksperter indenfor læring og undervisning. En rigtig god bog til fordybelse og diskussion for lærere, ledere, lærerstuderende, konsulenter, pædagoger og andre der interesserer sig for emnet. [...] Her rammer indholdet lige ned i den udfordring skolerne står i nu. En detaljeret indholdsfortegnelse, gør bogen til en god opslagsbog, ligesom den også kan læses fra start til slut. De enkelte kapitler er inddelt i overskuelige afsnit, og det anvendte sprog er lettilgængeligt. Her gives der rigtig mange svar på hvordan. Bør anskaffes." 

Varenr.: 7423
ISBN: 9788771600766
Udgave måned/år: 06/15

Bøger om samme emne

Vi er sociale - er du?