Køb mappen og spar 50%
Det er muligt at få mappen til gennemsyn i 14 dage. Kontakt forlaget på mail forlag@dafolo.dk.
Evaluering og dokumentation er nu for alvor kommet på dagsordenen, da diverse undersøgelser peger på behovet for en bedre evalueringskultur i folkeskolen. For at kunne skabe en bedre evalueringskultur er man dog nødt til at have de nødvendige metoder og værktøjer til i det daglige arbejde at kunne evaluere og dokumentere. Kun på denne måde bliver evaluering en del af dagligdagen.
Portfolioen er bl.a. et sådant konkret evaluerings-, dokumentations- og refleksionsredskab. Den kan virke både som en undervisningsstrategi for læreren og en læringsstrategi for eleven "at lære at lære"
I denne kopimappe er sigtet det konkrete daglige arbejde i teamet. Igennem forskellige kopiark skulle denne mappe gerne bidrage til, at det bliver lettere at arbejde med portfoliopædagogik - i praksis. Endvidere er den et aktivt redskab til at understøtte teamets drøftelser, refleksioner og afklaringer omkring, hvordan det portfoliopædagogiske arbejde skal foregå - samt understøtte den konkrete praksis med planlægning, gennemførelse og evaluering af undervisningen.
Kopimappen skal ses i forlængelse af Claus Madsens bog om Portfoliopædagogik
Det er muligt at få mappen til gennemsyn i 14 dage. Kontakt forlaget på mail forlag@dafolo.dk.
Evaluering og dokumentation er nu for alvor kommet på dagsordenen, da diverse undersøgelser peger på behovet for en bedre evalueringskultur i folkeskolen. For at kunne skabe en bedre evalueringskultur er man dog nødt til at have de nødvendige metoder og værktøjer til i det daglige arbejde at kunne evaluere og dokumentere. Kun på denne måde bliver evaluering en del af dagligdagen.
Portfolioen er bl.a. et sådant konkret evaluerings-, dokumentations- og refleksionsredskab. Den kan virke både som en undervisningsstrategi for læreren og en læringsstrategi for eleven "at lære at lære"
I denne kopimappe er sigtet det konkrete daglige arbejde i teamet. Igennem forskellige kopiark skulle denne mappe gerne bidrage til, at det bliver lettere at arbejde med portfoliopædagogik - i praksis. Endvidere er den et aktivt redskab til at understøtte teamets drøftelser, refleksioner og afklaringer omkring, hvordan det portfoliopædagogiske arbejde skal foregå - samt understøtte den konkrete praksis med planlægning, gennemførelse og evaluering af undervisningen.
Kopimappen skal ses i forlængelse af Claus Madsens bog om Portfoliopædagogik
Ingen anmeldelser endnu.
Varenr.: 6374
ISBN: 8772811846
Udgave måned/år: 03/05
Bøger om samme emne